Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
4. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
5. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
6. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
7. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
9. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Akcja - akceptacja. Duże sprawy w małych głowach

Uczniowie klasy „0” a zrealizowali kolejny moduł programu edukacyjnego „Akcja - akceptacja” wspierającego rozwój społeczno-emocjonalny. Dzieci wzięły udział w wyjątkowej lekcji tolerancji. Z okazji Międzynarodowego Dnia Osób Głuchych i Języka Migowego uczniowie wysłuchali opowiadania z cyklu „Duże sprawy w małych głowach” na temat niepełnosprawności słuchowej. Uczniowie poznali budowę ucha oraz drogę, jaką musi pokonać fala dźwiękowa zanim zostanie odczytana przez nasz mózg, jako dźwięk. Na zajęciach rozmawialiśmy na temat trudności, jakie napotykają osoby głuche w codziennym życiu. Szukaliśmy odpowiedzi na pytanie, jak działa budzik i dzwonek do drzwi w domu niesłyszącej osoby. Naszą salę ozdobiły turkusowe motyle (jeden z poznanych przez dzieci symboli osoby z niepełnosprawnością słuchową). Rozszyfrowaliśmy tajemniczy skrót „PJM” i nauczyliśmy się migać podstawowe zwroty grzecznościowe. Miganie okazało się wspaniałą zabawą, dlatego poszliśmy o krok dalej i zaśpiewaliśmy piosenkę tak, żeby usłyszały nas nawet osoby niesłyszące:)